A to všechno děláte děláš-te sám?

Je to asi tak, jako když by jste se zeptali zedníka, jestli si pálí cihly doma sám, nebo si drtí noviny na izolaci. Samozřejmě, spousty věcí kooperujeme. Při tak široké nabídce, to ani není technicky dost dobře možné.

Jak se tedy vytváří cena?

Tak, jako ji vytváří dnes téměř všichni. U věcí, které nejsou výhradně námi vyráběné a jsou kooperované, se cena skládá ze dvou částí.

Grafiky, což je výhradně naše práce a výroba (např. potisk triček, výřez grafiky pro polep výloh, automobilů apod.), kterou si účtuje výrobce

Jak je možné, že na internetu je to samé zboží levnější?

Pokud přicházíte s takovým dotazem, ani raději neotvírejte dveře. Urážíte tím práci lidí, kteří se Vám snaží maximálně vyhovět.

Přesto však odpovím.

Některé domény nabízející například tvorbu vizitek on-line za korunu, případně jiných produktů za směšně nízké ceny, vesměs nemá kamennou základnu, za kterou by platily nájem, nedisponují agendou, neplatí energie v pronajatých prostorách apod.

Proč mi vaše agentura není schopna říci cenu okamžitě?

Je to právě proto, že každá zakázka je individuální a u spousty prací závisí výpočet ceny na subdodavatelích.

Jak je to s termíny dodání zakázek?

Nestalo se, že bychom zakázku nedodali. Pravda, v několika případech se stalo, že byla zakázka dodána se zpožděním. Nikdy nešlo o zakázku typu narozeninový, vánoční, případně jiný dárek. Není to omluva a upřímně se i dnes všem, kteří si na zakázku od nás museli „počkat“ omlouvám.

Toto vše chceme co nejefektivněji eliminovat. Navýšením spolupracovníků a vedením daleko přesnější evidence zakázek s termíny vyhotovení.

P.s. Máte-li další dotazy, neváhejte je vznést. Pokusíme se na ně odpovědět